Saturday 10 March 2012

Tolong Ingatkan Aku

Tolong ingatkan aku wahai sahabat
Andai kau melihat 
Aku menuju ke jalan fahsyat
Sedarkan aku
Kejutkan aku
Marah padaku
Jangan kau biar aku dalam kemurkaan
Jangan biar aku dibalut dosa hitam

Tolong pesan padaku wahai teman
Andai kau terpandang
Aku lalai dan leka
Sedarkan aku
Kejutkan aku
Marah padaku
Jangan kau biar aku terus tenggelam
Jangan biar aku terkapai-kapai

Tolong tegur aku wahai rakan
Andai kau terdengar amarahku
Sedarkan aku
Kejutkan aku
Marah padaku
Jangan biar aku kalah pada nafsu
Jangan biar syaitan merantaiku

Tolong ingatkan aku wahai sahabat
Tolong pesan padaku wahai teman
Tolong tegur aku wahai rakan
Jangan biar aku dibalut dosa hitam
Jangan biar aku terkapai-kapai
Jangan biar syaitan merantaiku

Sedarkan aku
Kejutkan aku
Marah padaku
Jangan kau biar aku dalam kemurkaan
Jangan biar aku terus tenggelam
Jangan biar aku kalah pada nafsu

Andai kau melihat aku menuju jalan fahsyat
Andai kau terpandang aku lalai dan leka
Andai kau terdengar amarahku.

No comments:

Post a Comment