Sunday 25 December 2011

Its been 10 years..I guest..

Di sebalik kesibukan nak final exam ni aku cube menyempatkan diri mencoretkan sesuatu kat sini.
Kali ni aku nak mengkisah kan tentang  my lost childhood frenzs
tapi dah dijumpai balik, kat mana??
atas talian..hehhe
Jom nengok sape kah insan tersebut

Kyla dan aku


Insan pertama bernama Siti Norsyakilawati
sekarang penetap ni Penang bersama familynyer
dan sedang belajar kat Perak
die ni classmate aku mase darjah satu sampai darjah 3
kire member kamcing la time tu
Last aku jumpe dia masa darjah tiga..lepas tu die pindah ke Penang
Maklumlah papanye itu polis
Aku ingat lagi mase die nk pindah tu adik die masih baby lg
sekarang dah beso panjang budak tu...hehe
Gambor kat atas nu di ambik mase hari raya puasa thn 2010
pertama kali kami jumpe lepas 10 thn
itu pon selepas terserempak kat FB..huhuhu

Am


Hah!! ni sape pulak?? 
Ini my lost chilhood frenz yg kedua dan betol2 lost
Gambor tu aku cilok kat FB die. Baru semalam die add aku..sowie ya Am.
hehehehe...
Ingat kan mase die add tu die ingat sape aku
Rupe2nye die main add jew..
xguna punyer kawan
penat aku nk bercerita balik kat die..
Tapi pe2 pon thanx sebab masih ingat sape aku..hehe
Aku ingat lagi mase kecik dulu aku panggil die Am
atau name panjangnya Izham Mansor
ini teman maen kejar2 aku masa zaman kanak2 ribena
pon jugak teman men sembunyi
Dan jugak teman men mercun..hahaha
Ini pon abahnya bapak polisi.
Pasal ape aku cakap die betol2 lost frenz..
pasal aku tak taupon die pindah sekolah mase darjah 5
and die pon xbagitau aku yg die nk pindah
tup tup hilang gitu jew
aku pon ase pelik mane budak ni pergi
cite terakhir pasal die aku dgr
pasal abahnya dapat kecederaan..serpihan batu masuk mata
and dengar2 cite pindah Kok Lanas.
Semenjak dua menjak ni ada gak aku try cari kelibat die kat fb
tapi tak jumpe pasal aku tak ingat name betol die
nama abahnya aku ingat...hahaha
pe2 pon keep in touch yar kawan.

p/s:
aku rasa masih ade sorang lagi childhood frenz aku yang tak dijumpai
Nama die Azroy jer yg aku ingt
muka die pon yg zaman kanak2 dulu je aku ingt
paling penting die memiliki gigi 'arnab'..hehe
pon pindah sekolah mase darjah 5.



No comments:

Post a Comment